مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 12:072022-10-05دانش

بررسی چگونگی استفاده دائمی از نظرات دانشگاهیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی


دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور با اشاره به مسائل روزهای اخیر گفت: تعامل فکری خوبی با اساتید و دانشجویان دراین زمینه شد که چگونه بشود از نظریات آنها به صورت دائم استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس، منصور کبگانیان دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در حاشیه صد و شصت و هفتمین جلسه ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور گفت: همکاری و تعامل فکری از گذشته مصوبه خانه ملی گقتگوی آزاد را تصویب کرده بود که اعضای ستاد انتقاد داشتند که به این مصوبه کمتر پرداخته شده است.

* دانشکده علوم پزشکی نیشابور به دانشگاه ارتقا یافت دبیر ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور در ادامه به درخواست وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اشاره کرد و افزود: دانشکده علوم پزشکی نیشابور به علت کسب شاخص های لازم و با تأیید شورای گسترش و ستاد راهبری نقشه جامع علمی کشور به دانشگاه علوم پزشکی نیشابور ارتقا پیدا کرد.

وی ادامه داد: سند ملی امنیت غذایی در این جلسه مطرح شد، مهمترین محور این سند افزایش اقتدار و استقلال به دلیل عدم وابستگی به محصولات اساسی، کشاورزی و غذایی است.

کبگانیان افزود: از طرفی هم ما به رویکرد تحول آفرین در توسعه کشاورزی نیازمندیم و باید همچنین خام فروشی در محصولات کشاورزی را کاهش دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی چگونگی استفاده دائمی از نظرات دانشگاهیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی

بررسی چگونگی استفاده دائمی از نظرات دانشگاهیان در شورای عالی انقلاب فرهنگی