مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 10:322022-10-05اقتصادي

خرید لوازم خانه در شیراز آسان شد!  


نهمین شعبه «خانه سام» در خیابان ستارخان شیراز افتتاح شد.

در این فروشگاه مراجعان محترم می توانند بدون نیاز به مراجعه به چندین فروشگاه، تمام لوازم مورد نیاز خانه و آشپزخانه را یکجا با قیمت واقعی از برندهای معتبر داخلی و خارجی خریداری کنند.

- خانه سام به عنوان یک فروشگاه بزرگ زنجیره ای لوازم خانه و آشپزخانه، تمام ملزومات مورد نیاز یک خانه را در گروه های کالایی ظروف غذاخوری، کادویی و دکوری، لوازم برقی، لوازم آشپزی، کالای خواب و حمام، مبلمان و همچنین لوازم کودک و اسباب بازی عرضه کرده و با رعایت استانداردهای بین المللی خرده فروشی، توانسته است در طول حیات خود به مقصد اصلی خریداران لوازم خانه و جهیزیه بدل شود.

این فروشگاه که یکی از بزرگ ترین دپارتمنت استورهای لوازم خانگی در کشور به شمار می رود، از ابتدای سال 97 و به پشتوانه سال ها حضور در این بازار و پس از مطالعه برندهای معتبر بین المللی راه انداری شده است.

خانه سام در شهریورماه 1401 موفق شد پس از راه اندازی هشت شعبه حضوری در تهران، مشهد و اصفهان، با گشایش شعبه ستارخان در شهر شیراز تعداد شعب خود را به 9 عدد برساند.

خرید رضایت بخش لوازم خانه فضای مدرن و وسیع براساس استانداردهای روز طراحی محیط های تجاری، قرارگیری در نقاط پرتردد شهر با دسترسی آسان، فراهم کردن پارکینگ اختصاصی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید لوازم خانه در شیراز آسان شد!  

خرید لوازم خانه در شیراز آسان شد!