مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 17:572022-10-04سياسي

ایادی سیلی خورده استکبار به دنبال برنامه ای علیه مردم ایران بودند.


مرتضی کریمی رییس سازمان دانش آموزی استان فارس، در مورد اغتشاشات اخیر در برخی از شهرهای کشور، گفت: به صورت مطلق من این اغتشاشات را محکوم می کنم و مشخص است که ایادی استکبار خبیث که در جبهه های مختلف از مردم شریف ایران سیلی خوردند به دنبال حرکت خزنده و موریانه .

- مرتضی کریمی، رییس سازمان دانش آموزی استان فارس و دانشجوی دکتری تخصصی فلسفه است که نویسندگی کتاب چالش تمدنی در مفهوم توسعه و چاپ بیش از 10 عنوان کتاب و مقاله را در رزومه خود دارد.

وی در گفتگوی خود با خبرنگار فارس، گفت: از جنس اعتراضات و اغتشاشات مشخص هست که هم مردم ولایت مدار ایران اسلامی نسبتی با این اغتشاشاتی که آمیخته با توهین به مقدسات مورد قبول عامه جمهوری اسلامی است، ندارند.

این که ما شاهد هستیم که در برخی از شهر ها برخی افراد با بی حیایی تمام، به حسینیه و قرآن و چادر پاک حضرت زهرا سلام الله علیها، توهین کردند و این مسئله و نوع تحرکات اغتشاشگران که عده ای محدود در برخی مناطق مشغول کار های هنجار شکنانه هستند، این مسئله را به ذهن متبادر می کند که قطعا دست اجانب مانند فتنه 87 و 88 در کار است.

کریمی افزود: می بینم عده ای با بی حیایی تمام، نان جمهوری اسلامی را خورده اند و به شهرت رسیده اند و تحت عنوان سلبریتی پنجه به روی عزیز و عظیم این انقلاب اسلامی کشیدند که شهدای گرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایادی سیلی خورده استکبار به دنبال برنامه ای علیه مردم ایران بودند.

ایادی سیلی خورده استکبار به دنبال برنامه ای علیه مردم ایران بودند.