مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 16:472022-10-04سياسي

امضای 44 صلح نامه برای جابه جایی ساکنان کوی فلسطین زنجان


معاون اداره کل راه و شهرسازی از امضای صلح نامه با 44 نفر از ساکنان کوی فلسطین خبر داد و گفت: اکثر افراد با انتقال به کوی زیتون موافقت کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سعید شاهین فر در جلسه کار گروه امور اجتماعی استان زنجان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده برای جابه جایی ساکنان کوی فلسطین زنجان که از مصوبات سفر رییس جمهور است، اظهار کرد: آمار و اطلاعات ساکنان این منطقه به ریز احصا شده است.

معاون اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه 107 واحد از قطعات احصا شده در کوی فلسطین مسکونی و 29 واحد هم تجاری هستند، افزود: این منطقه دو قطعه مذهبی هم دارد.

وی به تقسیم کوی فلسطین به سه منطقه جنب بلوار خیام، قسمت میانی و نوار حفاظتی راه آهن اشاره و تصریح کرد: نوار حفاظتی و قسمت میانی این منطقه مشکلات عدیده ای از جمله رطوبت دارد.

شاهین فر از امضای صلح نامه با 44 نفر از ساکنان کوی فلسطین خبر داد و افزود: اکثر افراد با انتقال به کوی زیتون موافقت کرده اند.

معاون اداره کل راه و شهرسازی در مورد مطالب ارائه شده در مورد مابه التفاوت زمین و دیگر مسائل مطرح شده در مورد جابه جایی ساکنان کوی فلسطین گفت: زمین مورد نظر به دلیل قرار گرفتن در نوار امنیتی راه آهن اصلا کاربری ندارد که بتوان در مورد آن صحبت کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای 44 صلح نامه برای جابه جایی ساکنان کوی فلسطین زنجان

امضای 44 صلح نامه برای جابه جایی ساکنان کوی فلسطین زنجان