مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 14:322022-10-04دانش

تیم های دانشگاه شیراز موفق به کسب رتبه در رویداد «تا ثریا» شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، تیم های «زیست فناوران هیلدا» و «قاصدک» و شرکت «کسب وکار جهان جدید» از دانشگاه شیراز به ترتیب رتبه های اول تا سوم رویداد سکوی پرتاب سرمایه گذاری فارس (تا ثریا) را کسب کردند و دارای کسب سرمایه گذاران نقدی شدند.

- تیم های دانشگاه شیراز موفق به کسب رتبه در رویداد تا ثریا شدند دو تیم و یک شرکت دانش بنیان از دانشگاه شیراز، موفق به کسب رتبه های اول تا سوم نخستین رویداد سکوی پرتاب سرمایه گذاری فارس تا ثریا شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استانهای خبرگزاری دانشجو، تیم های زیست فناوران هیلدا و قاصدک و شرکت کسب وکار جهان جدید از دانشگاه شیراز به ترتیب رتبه های اول تا سوم رویداد سکوی پرتاب سرمایه گذاری فارس (تا ثریا) را کسب کردند و دارای کسب سرمایه گذاران نقدی شدند.

اولین رویداد سکوی پرتاب سرمایه گذاری فارس با عنوان تا ثریا که در پایان شهریورماه، به همت شرکت پیشگامان و بسیج علمی پژوهشی استان فارس با همکاری دانشگاه شیراز و دیگر نهادها، در محل سالن همایش های موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری برگزار شد، در 4 بخش صنعت، سلامت، گردشگری وکشاورزی ترتیب یافت.

در این رویداد از میان 89 طرح ارسال شده، 15 طرح به مرحله نهایی و ارائه به سرمایه گذاران راه یافت و در پایان، تیم های زیست فناوران هیلدا ، برنامه قاصدک و ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های دانشگاه شیراز موفق به کسب رتبه در رویداد «تا ثریا» شدند

تیم های دانشگاه شیراز موفق به کسب رتبه در رویداد «تا ثریا» شدند