مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:072022-10-04سياسي

تلاش می کنیم نتیجه احکام قضایی منجر به توقف چرخه تولید نشود


رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: تمام تلاش ما این خواهد بود که نتیجه احکام قضایی به توقف چرخه تولید هیچ کارگاه یا کارخانه ای منجر نشود و در عین حال طلبکار نیز به حقوق خود برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری رییس کل دادگستری استان اصفهان در پنجمین نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست های است، افزود: اولویت دستگاه قضایی در مواجهه با پرونده های اقتصادی، تولید و اشتغال است و تمام تلاش ما این خواهد بود که نتیجه احکام قضایی به توقف چرخه تولید هیچ کارگاه یا کارخانه ای منجر نشود و در عین حال طلبکار نیز به حقوق خود برسد.

جعفری با تأکید بر اینکه در اجرای احکام پرونده های واحدهای تولیدی باید مدبرانه عمل شود، بیان کرد: احکامی که علیه واحدهای تولیدی، در آستانه اجرا قرار می گیرد، باید مدبرانه اجرا شود و با تدبیر و تلاش مضاعف می توان اجرای این احکام را به نحوی انجام داد که هیچ کارگری از کار بیکار نشود.

رییس کل دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: اعضای ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان با قوت بیشتری در جلسات ستاد شرکت کنند تا با همکاری و همفکری همه اعضا نتیجه مطلوب تری حاصل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم نتیجه احکام قضایی منجر به توقف چرخه تولید نشود

تلاش می کنیم نتیجه احکام قضایی منجر به توقف چرخه تولید نشود