مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 06:272022-10-04اجتماعي

سنجش سلامت جسمانی 31 هزار نوآموز کردستانی


مدیر آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: 31 هزار و 105 نوآموز در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان مورد سنجش قرار گرفته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، طالب محمدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کردستان که با حضور استاندار و اعضای شورا در سالن شهدای گمنام برگزار شد، به اجرای طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان گریزی زد و گفت: شناسایی ورودی ها آموزش و پرورش و تشخیص به موقع نارسایی های جسمی و حرکتی، ارزیابی وضعیت آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان، مداخله بهنگام و کنترل به موقع از اهداف اجرای این طرح است.

به گفته وی، جامعه ورود به تحصیل به آموزش و پرورش در اولین سال آموزش جامعه هدف این طرح را به خود اختصاص داده و این طرح از گلوگاه های اصلی کیفیت بخشی در نظام های آموزشی دنیا است.

محمدی تصریح کرد: تضمین کیفیت آموزش و پرورش هدف طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان و خروجی آن کیفیت بخشی به نظام آموزش و پرورش است.

وی عنوان کرد: تعداد کل نوآموزان واجب التعلیم در کردستان 30 هزار و 881 نفر بوده اما 31 هزار و 105 نفر در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان استان مورد سنجش قرار گرفته که بخشی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش سلامت جسمانی 31 هزار نوآموز کردستانی

سنجش سلامت جسمانی 31 هزار نوآموز کردستانی