مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 21:272022-10-03سياسي

امیرعبداللهیان: آمریکایی ها با واقع بینی آخرین مواضع ایران را درک کنند


درک بهتری از موضوعات باقی مانده در برجام صورت گرفته است و انتظار داریم که آمریکایی ها با واقع بینی آخرین مواضع ایران را درک کنند و براساس منطق با آن ها مواجه شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ابوالفضل عمویی در توضیح جلسه امروز دوشنبه (11 مهرماه) کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: در جلسه امروز که با حضور وزیر امور خارجه تشکیل شد، صورت گرفته است.

وزارت خارجه پیگیر خشونت علیه نمایندگی های ایران در کشورهای دیگر/ 9 مورد خشونت علیه سفارتخانه های ایران سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس،  عنوان کرد: در جلسه امروز کمیسیون به مباحث سیاسی دیگر نیز پرداخته شد؛ در جریان تحرکات امنیتی که در چند روز گذشته در کشور شاهد هستیم، موارد تعرض به نمایندگی های ایران در خارج کشور نیز رخ داده است، لذا به جهت ضرورت دفاع کشورهای میزبان از اماکن دیپلماتیک به این موضوع مجدانه در کمیسیون پرداخته شد.

متاسفانه در 9 مورد شاهد خشونت بودیم و در این موارد کمیسیون مطالبه جدی را داشت، وزارت خارجه از طریق مجاری بین المللی و طبق کنوانسیون وین اقدامات لازم را برای پیگیری موضوع از لحاظ حقوقی انجام داده است.

براساس گزارش دریافتی اقدامات مهم و قابل پیگیری را وزارت خارجه برای مقابله با این اقدامات خرابکارانه که در جهت تخر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: آمریکایی ها با واقع بینی آخرین مواضع ایران را درک کنند

امیرعبداللهیان: آمریکایی ها با واقع بینی آخرین مواضع ایران را درک کنند