مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 20:272022-10-03سياسي

سازمان شانگ های درباره استفاده از پول ملی جدیت دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «بختیار خاکیموف» نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در سازمان همکاری شانگ های در یک مصاحبه از عزم کشور های عضو این سازمان برای رجوع به ارز های ملی به منظور انجام مراودات اقتصادی و تجاری خبر داد.

- نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در امور سازمان همکاری شانگ های اعلام کرد که کشور های عضو این سازمان درباره استفاده از پول ملی در مراودات اقتصادی جدیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بختیار خاکیموف نماینده ویژه رییس جمهور روسیه در سازمان همکاری شانگ های در یک مصاحبه از عزم کشور های عضو این سازمان برای رجوع به ارز های ملی به منظور انجام مراودات اقتصادی و تجاری خبر داد.

خاکیموف که منصب سفیر سیار وزارت خارجه روسیه را نیز در اختیار دارد، در مصاحبه با خبرگزاری تاس اعلام کرد، کشور های عضو سازمان همکاری شانگ های برای رجوع به ارز های ملی جدیت دارند، اما تحقق این موضوع زمان می برد.

نماینده ویژه ولادیمیر پوتین در سازمان همکاری شانگ های گفت: این یک کار راحت نیست.

نقشه راه افزایش تدریجی سهم پول ملی در تسویه حساب های متقابل که در اجلاس سران سازمان همکاری شانگ های در سمرقند به تصویب رسید، به وضوح تمام مراحل را مشخص می کند؛ بنابراین فکر نمی کنم این روند سرعت بگیرد، اما قصد جدی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان شانگ های درباره استفاده از پول ملی جدیت دارد

سازمان شانگ های درباره استفاده از پول ملی جدیت دارد