مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 09:222022-10-03اجتماعي

رزمایش شهری موتورسیکلت سواران قانونمند در اصفهان برگزار می شود


رزمایش شهری موتورسیکلت سواران قانونمند گرامیداشت هفته فراجا 1401 در روز پنجشنبه 14 مهر ساعت 7 صبح از گلستان شهدا اصفهان به مقصد میدان نقش جهان برگزار می شود.

- محمدرضا محمدی رییس پلیس راهور استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگا فارس در اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر پارکینگ های سطح شهر اصفهان از موتورسیکلت های متخلف اشباع شده است و به نظر می آید رفع معضل موتورسواران متخلف به فرهنگ سازی و همکاری نهادهای فرهنگی و خانواده ها نیاز دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح موتوریار توسط پلیس راهور استان اصفهان افزود: در این طرح موتورسواران متخلف را متوقف کرده و از آنان خواسته ایم تا یک کاور با نام موتوریار را پوشیده و به مدت یک ساعت با موتورسواران متخلف برخورد کرده و به آنان تذکر دهند.

محمدی با بیان اینکه این اقدام که با استقبال خوبی از سوی شهروندان همراه بود به نوعی باعث فرهنگ سازی در بین موتورسوران و قانونمند شدن هرچه بیشتر آنان می شود، گفت: جریمه کردن و توقیف وسایل نقلیه مردم برای پلیس بسیار ناخوشایند است، البته پلیس برای برقراری نظم و آرامش در جامعه و قانونمندکردن افراد متخلف ناچار به برخوردهای سختگیرانه با افراد متخلف است.

رییس پلیس راهور استان اصفهان بیان کرد: در حال حاظر نیز موتورسیکلت افرادی که تخلف امنیتی دارند و با هنجارشکنی آرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رزمایش شهری موتورسیکلت سواران قانونمند در اصفهان برگزار می شود

رزمایش شهری موتورسیکلت سواران قانونمند در اصفهان برگزار می شود