مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 00:072022-10-02سياسي

شاعر آیینی: تجزیه طلبی از روش های شکست خورده تضعیف انقلاب اسلامی است


تا امروز پروژه های تضعیف انقلاب اسلامی با شکست مواجه شده و این افراد دارند به روش های قدیمی چون تجزیه طلبی که اوایل انقلاب شکل گرفته بود که با هشیاری مردم به نتیجه نرسید، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، وقایع اخیر که در قالب اعتراضات مردمی صورت گرفت، تجزیه طلبان را در شهر های مرزی بیدار کرد تا بتوانند به اهداف خود که پاره پاره کردن ایران است، جامه عمل بپوشانند.

در همین زمینه، نظر اهالی کتاب و شعر و ادبیات را جویا شدیم و حامد حجتی، شاعر آیینی که از آثار او می توان به  هزاره کبود ، نی لبک و سفر به سرزمین سیب و سجاده اشاره کرد، نظرش را با فارس در میان گذاشت.

داستان ما از سال 57 و پیروزی انقلاب اسلامی شد؛ قصه امروز و دیروز نیست حامد حجتی در خصوص تجزیه طلبی از دیدگاه فرهنگ بیان کرد: داستان از آنجایی شروع می شود که در سال 57 انقلاب اسلامی تمام معادلات دنیا را در رفتارهای اجتماعی و فرهنگی به هم می ریزد.

یعنی یک ژاندارمی در منطقه وجود داشت که با تمام قوا مورد حمایت بود، اما مکتبی مبتنی بر اندیشه های اسلام و با نگاه فرهنگی قد علم می کند و انقلاب اسلامی رخ می دهد.

ما شک نداریم انقلاب اسلامی در سال 57 یک انقلاب مکتبی و فرهنگی است و نه سیاسی، اجتماعی و نظامی محض.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعر آیینی: تجزیه طلبی از روش های شکست خورده تضعیف انقلاب اسلامی است

شاعر آیینی: تجزیه طلبی از روش های شکست خورده تضعیف انقلاب اسلامی است