مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 21:022022-10-02سياسي

رفع مشکلات فرصت موج سواری را از دشمن می گیرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیأت دولت، با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی، - رییس جمهور گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف ها بهره برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج سواری را از دشمن می گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی در جلسه عصر امروز (یکشنبه) هیأت دولت، با اشاره به دستاوردهای دولت سیزدهم در عرصه های مختلف به ویژه در حوزه اقتصادی، تصریح کرد: امروز دشمن همه تلاش خود را به کار بسته تا مانع پیشرفت کشور و رفاه و آسایش ملت ایران شود و ما موظفیم با کار و تلاش مضاعف دشمن را در رسیدن به این هدف شوم ناکام گذاشته و امید را در دل مردم افزایش دهیم.

رییسی تلاش برای پیشرفت کشور و رفع موانع و مشکلات موجود را مهمترین راه مقابله با توطئه های دشمن دانست و گفت: دشمن همواره به دنبال آن است که از ضعف ها بهره برداری کند، اما رفع مشکلات و حسن انجام وظیفه، فرصت هرگونه موج سواری را از دشمن می گیرد.

رییس جمهور با اشاره به اغتشاشات اخیر، از نقش مهم و مؤثر روایتگری درست و تبیین دقیق حوادث در آگاهی آحاد مردم و ناکام ماندن طراحی های دشمن گفت و افزود: دشمن از تلاش های صورت گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات فرصت موج سواری را از دشمن می گیرد

رفع مشکلات فرصت موج سواری را از دشمن می گیرد