مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 19:522022-10-02اجتماعي

سامانه امدادی اورژانس ویژه ناشنوایان راه اندازی شد


مدیرکل بهزیستی استان زنجان به راه اندازی به «سامانه امدادی اورژانس ویژه ناشنوایان» اشاره کرد و گفت: این سامانه در راستای ایجاد پوشش فراگیر و دسترسی عادلانه به خدمات اورژانس پیش بیمارستانی برای تمامی مردم راه اندازی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سلمان حسینی مدیرکل بهزیستی استان زنجان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت روز جهانی ناشنوایان اظهار کرد: ژنتیک را در راستای کاهش معلولیت و تولد فرزند سالم انجام دهند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان تصریح کرد: نزدیک به 3 هزار نفر از معلولین ناشنوا و کم شنوا تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند که جمعیت کثیری که علیرغم دارا بودن توان تحرک فیزیکی و حضور در اجتماع، با چالش برقراری ارتباط کلامی در تعاملات خود روبرو هستند.

وی با تاکید بر این که اختلالات شنوایی از دوران کودکی بر گفتار افراد تاثیر می گذارد، اظهار نمود: کاهش ذخیره لغات، کاهش حافظه شنیداری، هجی کردن لغات و افت تحصیلی از مشکلات افراد ناشنوا به شمار می رود و بهزیستی استان زنجان در راستای پیشگیری از ناشنوایی کودکان  اقدام به غربالگری شنوایی نوزادان و شناسایی اختلالات شنوایی در 10 روز اول تولد کودک  می کند.

حسینی به سامانه امدادی اورژانس ویژه ناشنوایان   اشاره کرد و گفت: این سامانه در راستای ایجاد پوشش فراگیر و دستر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه امدادی اورژانس ویژه ناشنوایان راه اندازی شد

سامانه امدادی اورژانس ویژه ناشنوایان راه اندازی شد