مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 14:122022-10-02سياسي

امید به زندگی به اقتصاد وابسته است/کاهش آمار ازدواج کشور را تهدید می کند


امید به زندگی به مسائلی همچون معیشت و اقتصاد وابسته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در جلسه شورای ثبت احوال استان زنجان با اشاره به اینکه ثبت احوال با اتصال به درگاه دولت خدمات بهتری را ارائه کرده است، اظهار کرد: تلاش می شود احداث ساختمان اداری ثبت احوال استان نیز با همکاری ها، زودتر به اتمام برسد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه کاهش آمار ازدواج خطری است که کشور را تهدید می کند و هر چند این مسئله هم تابع شرایط به ویژه وضعیت اقتصادی است، افزود: داشتن فرزند بیشتر از هر جهت مثبت است، یعنی تجربه نشان می دهد ازدواج در سن مناسب تر می تواند شرایط بهتری را به وجود آورد هر چند نمی توان مشکلات را انکار کرد.

وی با بیان اینکه زنگ خطر پیری جمعیت، کاهش ازدواج و فرزند آوری از مسائل حائز اهمیتی است که نهادهای فرهنگی و سازمان های ذی صلاح باید تلاش کنند تا این روند به سمت و سوی خوب و افزایشی حرکت کند، اضافه کرد: در همین راستا مسائل اقتصادی و نگرانی درباره اشتغال، یکی از عوامل مهم در مقوله ازدواج و فرزند آوری عنوان شده است.

افشارچی با اشاره به داده محور شدن اطلاعات فردی طبق نسبت های نسبی و سببی اضافه کرد: اینکه به سرعت اطلاعات مادر و پدر، سن ازدواج و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امید به زندگی به اقتصاد وابسته است/کاهش آمار ازدواج کشور را تهدید می کند

امید به زندگی به اقتصاد وابسته است/کاهش آمار ازدواج کشور را تهدید می کند