مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-02سياسي

نمایندگان مجلس: پلیس در فروکش کردن آتش حوادث اخیر رتبه اول را دارد


نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای اعلام کردند: یقینا در سهم دهی به عوامل موثر در فروکش کردن آتش حوادث اخیر، نقش اجتماعی پلیس در رتبه اول لیست قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، احمد نادری عضو هیات رییسه برای ایجاد آرامش امروز ایران عزیز بپردازند.

جریان رسانه ای معارض انقلاب اسلامی برای زمین زدن سرمایه اجتماعی ایران عزیز همه توان داخلی و خارجی خود را به کار بست تا یکی از نمادهای افتخارآمیز اعتماد اجتماعی یعنی نیروی انتظامی را مخدوش کند اما این نیروی افتخارآفرین توانست به حکم رُحَمَاءُ بَیْنَهُمْ و با مدیریت صبورانه از سویی خشم معترضان را کاهش دهد و از سوی دیگر أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ در حق مزدوران دشمن به کار گیرد.

یقینا در سهم دهی به عوامل موثر در فروکش کردن آتش حوادث اخیر نقش اجتماعی پلیس در رتبه اول لیست قرار دارد.

امروز تشویق و التیام بخشی به این نیروی سرافراز در صدر مطالبات اجتماعی قشرهای مختلف مردمی است و از این رو ما نمایندگان ملت شریف ایران ضمن تاکید بر لزوم جداسازی صف معترضین از اغتشاشگران با محکوم کردن قاطعانه اقدامات خرابکارانه در روزهای اخیر حمایت همه جانبه خود از فرزندان عزیزمان در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران را که حافظان جان، مال و ناموس مردم و ستون اصلی نظم و امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگان مجلس: پلیس در فروکش کردن آتش حوادث اخیر رتبه اول را دارد

نمایندگان مجلس: پلیس در فروکش کردن آتش حوادث اخیر رتبه اول را دارد