مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 13:522022-10-02سياسي

شعار هفته فراجا؛ پلیس خادم و مردم حامی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی معصوم بیگی در دهمین جلسه هماهنگی برنامه های پلیس پیشگیری برای هفته فراجا حلول ماه ربیع الاول، - رییس پلیس پیشگیری فراجا شعار امسال هفته فراجا را پلیس خادم و مردم حامی اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی معصوم بیگی در دهمین جلسه هماهنگی برنامه های پلیس پیشگیری برای هفته فراجا حلول ماه ربیع الاول، ماه جشن و سرور اهل البیت (ع) را تبریک گفت.

وی با بیان اینکه پایه و اساس ماموریت پلیس پیشگیری، ارتباط مستمر و نزدیک با مردم است گفت: تحقق شعار هفته فراجای امسال پلیس خادم مردم، مردم حامی پلیس با توسعه تعامل و مشارکت مردم با پلیس امکان پذیر است.

معصوم بیگی با تاکید به ضرورت برنامه ریزی به منظور اجرای کیفی، موثر و هدفمند برنامه های هفته فراجا خواستار بهره گیری دست اندرکاران این مناسبت از خلاقیت و نوآوری برای غنی بخشی به برنامه ها در این هفته مهم و ارزشمند شد.

وی لزوم تکریم از دو قشر خانواده کارکنان و کارکنان کلانتری و پاسگاه را یادآوری کرد و ادامه داد: شان و منزلت خانواده صبور و همراه کارکنان و عوامل پرتلاش بکارگیری شده در کلانتری ها و پاسگاه‎ها ایجاب می کند نه تنها در هفته فراجا بلکه در طول سال و در مناسبت های مختلف به مجموعه بزرگ انتظامی کشور خصوصا اعضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعار هفته فراجا؛ پلیس خادم و مردم حامی

شعار هفته فراجا؛ پلیس خادم و مردم حامی