مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 13:222022-10-02اقتصادي

جریمه نقدی در انتظار دامداران متخلف است


مدیرکل‬ منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: در صورت مشاهده ورود دام بدون پروانه یا زودتر از موعد، با متخلفین طبق قانون برخورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالحسین گرشاسبی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، 15 آبان را به عنوان زمان کوچ پاییزه و ورود دام به مراتع روستایی و عشایری استان بوشهر اعلام کرد و اظهار کرد: گروه های ثابت و سیار در مبادی ورودی استان از ورود دام قبل از این تاریخ جلوگیری می کنند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری بوشهر افزود: دامداران کوچ رو هنگام ورود به مراتع قشلاقی استان از مراتع ییلاقی استان های هم جوار باید دارای پروانه چرای تمدید شده معتبر و یا کتابچه طرح مرتعداری باشند.

وی ادامه داد: در صورت مشاهده ورود دام بدون پروانه یا زودتر از موعد، با متخلفین طبق قانون برخورد و دامداران به ازای هر دام پنج میلیون ریال جریمه می شوند.

این مقام مسئول بیان داشت: از همه شرکت های حمل و نقل درخواست می شود قبل از صدور هرگونه مجوز حمل دام با ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان هماهنگی کنند.

گرشاسبی اعلام کرد: شماره تلفن رایگان 1504 و 139 به صورت شبانه‏ روزی آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های عموم مردم و مرتع داران در مورد تخلفات احتمالی از مقررات کوچ پاییزه در سطح ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه نقدی در انتظار دامداران متخلف است

جریمه نقدی در انتظار دامداران متخلف است