مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 07:422022-10-01حوادث

آتش نشانی یزد نیروی کافی ندارد


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان این که رعایت مسائل ایمنی بالغ بر 75 درصد حوادث را کاهش می دهد، گفت: کمبود نیروی آتش نشان یکی از مهمترین دغدغه های سازمان آتش نشانی در یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سیدمحمد حسینی پور شامگاه دیروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و با گرامیداشت یاد شهدای آتش نشان، خواستار همکاری هر چه بیشتر شهروندان و فرهنگسازی برای کاهش اتفاقات شد.

وی به کمبود نیروی انسانی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد اشاره کرد و افزود: وسعت شهر یزد اقتضا می کند که بر اساس استانداردها 280 نفر نیروی آتش نشان داشته باشیم اما در حال حاضر 150 نیروی عملیاتی در حال خدمات رسانی به شهروندان هستند و تلاش می کنند که خلا کمبود نیرو را جبران کنند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یزد با بیان این که در نیمه نخست امسال 898 حریق و 1586 حوادث مثل واژگونی خودرو، نشت گاز، محبوس شدن شهروندان در منزل و آسانسور، سقوط از ارتفاع، سقوط در چاه، آوار ساختمان، گیر افتادن اعضای بدن شهروندان اتفاق افتاده است، اعلام کرد: امسال جمعا 2484 مورد حریق و حادثه در آتش نشانی اعزام و رسیدگی کردند.

حسینی پور ادامه داد: این حوادث و حریق در مجموعه 110 نفر مجروح، 17 نفر فوتی و 336 نفر نجات یافته از سوی آتش نشانان داشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی یزد نیروی کافی ندارد

آتش نشانی یزد نیروی کافی ندارد