مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 07:172022-10-01بين الملل

قربانیان طوفان ایان در فلوریدا به 23 نفر رسید


خبرگزاری فرانسه بامداد شنبه گزارش سایت قطره و به نقل ازداد که قربانیان طوفان مرگبار ایان در ایالت فلوریدا به 23 نفر افزایش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از فرانس پرس، پیش از این شمار کشته های این طوفان سهمگین 6 نفر اعلام شده بود.

در پی پیش بینی کارشناسان درباره وارد شدن بیشترین زیان به شهر تاریخی چارلستون، بیشتر ساکنان این شهر دارای قدمت 350 ساله را ترک کرده اند.

مرکز ملی تندباد آمریکا با ارزیابی سرعت باد این طوفان به میزان 140 کیلومتر در ساعت، افزایش مرگبار سرعت آن را در سراسر سواحل کارولینا پیش بینی کرده است.

ایان که چهارشنبه به صورت گردباد درجه چهار، وارد سواحل خلیج فلوریدا شد، یکی از نیرومندترین طوفان هایی بود که سرزمین آمریکا را هدف قرار داده است.

بر اساس گزارش تازه ای، تغییرات اقلیمی دستکم 10 درصد به قدرت این گردباد افزوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروز پنجشنبه ایرنا از شبکه سی ان ان؛ طوفان ایان با عبور از منطقه کاراییب و کوبا و رسیدن به شرق امریکا، برق بیش از 2 میلیون مشترک را در سراسر ایالت فلوریدا قطع کرده است.

طوفان ایان شهر فورت مایرز (Fort Myers) واقع در جنوب غربی ایالت فلوریدا را در نوردیده است و اکثر شهروندان که به آنان دستور تخلیه داده شده بود در خانه های خود محبوس و اکثر شهر در خاموشی به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قربانیان طوفان ایان در فلوریدا به 23 نفر رسید

قربانیان طوفان ایان در فلوریدا به 23 نفر رسید