مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 00:272022-09-29سياسي

در جلسه رییس مجلس با ایثارگران چه گذشت؟


رییس هیأت مدیره شبکه ملی ایثارگران گفت: این شبکه، جزوه ای از قوانینی که در خصوص ایثارگران عمل نشده و روی زمین مانده و نیز آیین نامه هایی که خلاف مصوبات قانونی تأیید شده، - خبرگزاری فارس ـ گروه حماسه و مقاومت ـ زهرا بختیاری: همزمان با شروع هفته دفاع مقدس و آغاز ماه مهر تعدادی از جانبازان و ایثارگران به نمایندگی از جامعه هدف با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار کردند تا پیگیر حل برخی از مشکلات جامعه ایثارگری از جمله کاهش حق پرستاری، اصلاح وضعیت بیمه و خدمات درمانی و .

شوند.

  حسن  ابوطالبی، رییس هیأت مدیره شبکه ملی ایثارگران که خود از حاضران در این جلسه بود، در گفت وگو با خبرگزاری فارس گفت: 20 روز پیش طی نامه ای درخواست ملاقات با رییس مجلس را دادیم که ابتدای هفته اول مهرماه این ملاقات انجام شد.

وی ادامه داد: شبکه ملی ایثارگران جزوه ای از قوانینی که تاکنون در خصوص ایثارگران عمل نشده و روی زمین مانده و نیز آیین نامه هایی که خلاف مصوبات قانونی تأیید شده، تهیه کرد و ما در این جلسه به رییس مجلس دادیم.

در جلسه رییس مجلس با ایثارگران چه گذشت؟ ابوطالبی ادامه داد: همچنین به آقای قالیباف گفتیم بیشتر مواقع، آیین نامه ها با قانون تعارض دارد؛ مانند ماده 66 قانون جامع ایثارگری که باید اصلاح شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در جلسه رییس مجلس با ایثارگران چه گذشت؟

در جلسه رییس مجلس با ایثارگران چه گذشت؟