مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 11:022022-09-29اقتصادي

تسویه 93 هزار میلیارد تومان اصل و سود اوراق سنواتی تاکنون


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در ادامه اقدامات وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تأمین مالی اقتصاد کشور با هدف کاهش تبعات تورمی، خزانه داری کل کشور در سال جاری نسبت به انتشار و عرضه اوراق بهادار دولتی با استفاده از روش های مختلف از جمله انتشار .

- تاکنون مجموعاً 50.

303 میلیارد تومان از طریق انتشار اوراق نقدی، شامل حدود 35 درصد از طریق بازار پول و 65 درصد از طریق بازار سرمایه تأمین مالی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در ادامه اقدامات وزارت امور اقتصادی و دارایی برای تأمین مالی اقتصاد کشور با هدف کاهش تبعات تورمی، خزانه داری کل کشور در سال جاری نسبت به انتشار و عرضه اوراق بهادار دولتی با استفاده از روش های مختلف از جمله انتشار اسناد خزانه اسلامی و برگزاری نوزده هفته عرضه اوراق بدهی میان بانک ها، موسسات اعتباری غیربانکی و نهاد های مالی فعال در بازار سرمایه (از قبیل صندوق های سرمایه گذاری و شرکت های تأمین مالی) و سه مرحله پذیره نویسی اوراق از طریق کارگزاری بانک مرکزی و سیستم مظنه یابی شرکت مدیریت فناوری بورس تهران اقدام نمود.

بر اساس این گزارش حسب تصمیمات اتخاذ شده در راستای تأمین مالی بهینه، نوزدهمین هفته عرضه اوراق بدهی برگزار شد که پس از اخذ سفارش های خرید اوراق از متقاضیان یادشده در سامانه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه 93 هزار میلیارد تومان اصل و سود اوراق سنواتی تاکنون

تسویه 93 هزار میلیارد تومان اصل و سود اوراق سنواتی تاکنون