مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 10:222022-09-29سياسي

احضار 20 مسؤول و کارمند به دادسرای شهربابک به دلیل ترک فعل


طی یک سال گذشته از سوی دادستانی علیه 20 مسؤول، مدیر و کارمند فعلی و سابق شهرستان در سمت های مختلف به دلیل ترک فعل ها و قصور در انجام وظایف قانونی پرونده قضایی تشکیل شده و این افردا به دادسرای شهربابک احضار شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، احسان بهجتی، اظهار کرد: دستگاه قضایی شهربابک، ارتباط و تعامل قانونمند با سایر ادارات را همواره مدنظر دارد.

وی با تاکید بر این مطلب که حمایت از فعالیت های اقتصادی مشروع و جلوگیری از تعطیلی کارگاه ها از اولویت های دستگاه قضایی به شمار می رود، افزود: با ورود دستگاه قضایی بسیاری از مشکلات کارگری در این شهرستان برطرف شده است.

رییس دادگستری شهربابک، سند تحول قضایی را اولویت اول کار در دادگستری این شهرستان دانست و تصریح کرد: ارتباط نزدیک مقامات قضایی با مردم و ملاقات روزانه و مستمر و صدور دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات حقوقی و قضایی آنها نیز همواره مدنظر قرار دارد.

بهجتی بیان کرد: با تشکیل کارگروه مصلحین و حکمین قرآنی بیش از 40 درصد دعاوی خانوادگی در این شهرستان با صلح و سازش مختومه شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی یک سال گذشته از سوی دادستانی علیه 20 مسؤول، مدیر و کارمند فعلی و سابق شهرستان در سمت های مختلف به دلیل ترک فعل ها و قصور در انجام وظایف قانونی پرونده قضایی تشکیل شده و این اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار 20 مسؤول و کارمند به دادسرای شهربابک به دلیل ترک فعل

احضار 20 مسؤول و کارمند به دادسرای شهربابک به دلیل ترک فعل