مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 08:272022-09-29سياسي

سردار سلامی چه روزشمارهایی را در همایش «یادها و نام ها» رونمایی خواهد کرد؟


مدیرگروه مطالعات تاریخی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس گفت: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس از 13 عنوان روزشمار رونمایی شود که 10 عنوان مربوط به روزشمار جنگ ایران و عراق و سه عنوان مربوط به روزشمار تحولات انقلاب اسلامی است.

- محمدعرفان کریمی، مدیرگروه مطالعات تاریخی و روزشمار مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس با اشاره به هفته گرامیداشت دفاع مقدس، از انتشار مجلدات جدید روزشمارهای جنگ ایران و عراق و تحولات انقلاب اسلامی و رونمایی از آن ها خبر داد و گفت: تعداد آثار رونمایی 10 جلد روزشمار متعلق به دوران دفاع مقدس و سه عنوان درباره تحولات انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: روزشمار جنگ عراق و ایران 77 جلد پیش بینی شده که با رونمایی از هفت جلد در مراسم پیش رو تاکنون 50 مجلد رونمایی و 27 جلد از آن باقی می ماند.

کریمی بیان داشت: پیش بینی ما برای روز شمار تحولات انقلاب اسلامی برای ابتدای سال 1368 تا انتهای سال 1400 تعداد133 جلد بوده که از این تعداد سه جلد در گذشته رونمایی شده و در این مراسم نیز سه جلد دیگر معرفی می شود و حدود 127 جلد دیگر برای اتمام چاپ اثر پروژه تحولات انقلاب اسلامی باقی می ماند.

5 سال تا پایان پروژه نشر روزشمار دفاع مقدس وی همچنین درباره زمان پایان پروژه چاپ آثار روزشمار جنگ افزود: پروژه ها از زمان انعقاد قرارداد تا چاپ اثر نزدیک به چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلامی چه روزشمارهایی را در همایش «یادها و نام ها» رونمایی خواهد کرد؟

سردار سلامی چه روزشمارهایی را در همایش «یادها و نام ها» رونمایی خواهد کرد؟