مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 15:022022-09-26اقتصادي

یک هزار و 80 میلیارد تومان به سد دالکی تزریق شد


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهرگفت: در سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان بوشهر یک هزار و 80 میلیارد تومان به طرح ساخت سد دالکی تزریق شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، علی محمدی مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: سد دالکی در اشتغال، آبیاری نخیلات و آب شرب منطقه نقش مهم و تاثیرگذاری دارد.

این سد دارای حجم مخزن 270 میلیون مترمکعب است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر آبیاری دو میلیون نخل مربوط به چهار هزار کشاورز را از ویژگی سد دالکی دانست و افزود: تکمیل سد دالکی، پیش نیاز پایدارسازی مشاغل کشاورزی در بیش از 13 هزار و 200 هکتار از اراضی شهرستان دشتستان است.

وی کنترل سیلاب و تأمین آب اراضی کشاورزی را از ویژگی سد دالکی دانست و ادامه داد: با تکمیل و افتتاح سد دالکی اقتصاد مبتنی بر کشاورزی دشتستان را شکوفا خواهد کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه اکنون در مجموع پیشرفت فیزیکی سد دالکی 42 درصد است بیان کرد: سد دالکی یکی از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان بوشهر است که در  سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان بوشهر روند سد دالکی بررسی و اعتبارات لازم به این سد اختصاص داده شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای بوشهر اضافه کرد: در سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان بوشهر یک هزار و 80 میلیارد تومان به طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 80 میلیارد تومان به سد دالکی تزریق شد

یک هزار و 80 میلیارد تومان به سد دالکی تزریق شد