مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 09:522022-09-25ورزشي

درخواست فعالان 1000 مسجد و هیأت مذهبی سمنان/ با رهبران اغتشاشات برخورد کنید


فعالان بیش از یک هزار مسجد و هیأت مذهبی استان سمنان در بیانیه ای از قوه قضاییه خواستند تا در اسرع وقت با مزدوران آموزش دیده و رهبران اغتشاشات اخیر کشور برخورد کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، شورای هیئات مذهبی و مجموعه مساجد استان سمنان در بیانیه ای اغتشاشات اخیر را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: در روزهای پایانی ماه عزای آل الله و پس از ظهور مجدد بی نظیرترین اجتماع طول تاریخ بشریت در جهانی جدا شده و باید حفظ هشیاری و آگاهی خود، زمینه جمع شدن بساط اغتشاشگران را فراهم آورند.

طبعاً راه انتقاد، گفتگو و تبادل نظر در همه موضوعات کشور و عملکرد دستگاه های حاکمیتی همیشه باز خواهد بود.

در این بیانیه آمده است: به سلبریتی های هنری، رسانه ای و ورزشی و رجال سیاسی، مذهبی و احزاب که با اظهارنظرهای عجولانه، غیرکارشناسی و بعضاً مغرضانه راه را برای شعله ور شدن آتش فتنه در کشور هموار کردند، هشدار می دهیم که در صورت ادامه این مسیر و عدم بازگشت و جبران اشتباه سهوی یا عمدی خود، اولاً اعتبار و جایگاه اجتماعی خود را نزد مردم از دست خواهید داد و ثانیاً اعمال و اظهارنظرهایتان علاوه بر ثبت و ضبط در دادگاه الهی، مورد پیگیری قضایی مدعی العموم و شاکیان خصوصی مردمی قرار خواهد گرفت و باید در پیشگاه ملت و قوه قضاییه پاسخگوی اعمال خود باشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست فعالان 1000 مسجد و هیأت مذهبی سمنان/ با رهبران اغتشاشات برخورد کنید

درخواست فعالان 1000 مسجد و هیأت مذهبی سمنان/ با رهبران اغتشاشات برخورد کنید