مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 19:172022-09-24بين الملل

ساخت جت نسل ششم با همکاری ژاپن، انگلیس و ایتالیا


رسانه های تخصصی هوانوردی از مشارکت محتمل ایتالیا با ژاپن و انگلیس در ساخت جنگنده نسل ششم مجهز به هوش مصنوعی و سلاح لیزری خبر دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، صنایع هوا فضای ایتالیا اعلام کرده که ممکن است به برنامه ساخت جنگنده نسل ششم ژاپن و انگلیس، پروژه تمپست ، بپیوندد.

به نوشته شماره شنبه وبگاه انگلیس و ژاپن بپیوندد.

در سال 2021، انگلیس و ژاپن به برنامه توسعه موتور جنگنده نسل ششم پیوستند و بر اساس برخی گزارش ها، شروع به همکاری در سایر جنبه های این هواپیما را  شروع کردند.

چندی قبل ژنرال لوکا گورتی فرمانده نیروی هوایی ایتالیا  گفت که  ماه اکتبر به ژاپن سفر خواهد کرد تا در مورد همکاری در مورد جنگنده های نسل بعدی صحبت کند.

ژنرال گورتی به وبگاه آمریکایی دیفنس نیوز گفت: توسط فرمانده نیروی هوایی ژاپن برای گفت وگو در مورد برنامه های مشترک به ژاپن دعوت شده ام و این فرصتی خواهد بود تا دیدگاه مشترک خود را  در این زمینه به اشتراک بگذاریم .

این گزارش حاکیست، ژاپن طراحی جنگنده اف-ایکس خود را به عنوان ادامه طراحی نسل پنجم آغاز کرد و به یکی از معدود کشورهای جهان تبدیل شد که به طور عمومی بر روی طراحی یک جنگنده نسل ششم کار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت جت نسل ششم با همکاری ژاپن، انگلیس و ایتالیا

ساخت جت نسل ششم با همکاری ژاپن، انگلیس و ایتالیا