مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 14:372022-09-24بين الملل

در صورت عدم خرید اف 16، از روسیه جنگنده خریداری می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه روسیا الیوم، اسماعیل دمیر رییس موسسه صنایع دفاعی ترکیه اعلام کرد: در صورتی که قرارداد ترکیه و آمریکا در زمینه خرید جنگنده های اف 16 شکست بخورد، - رییس موسسه صنایع دفاعی ترکیه اعلام کرد: در صورتی که قرارداد ترکیه و آمریکا در زمینه خرید جنگنده های اف 16 شکست بخورد، برای خرید جنگنده های سوخو 35 از روسیه تلاش خواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از وبگاه روسیا الیوم، اسماعیل دمیر رییس موسسه صنایع دفاعی ترکیه اعلام کرد: در صورتی که قرارداد ترکیه و آمریکا در زمینه خرید جنگنده های اف 16 شکست بخورد، برای خرید جنگنده های سوخو 35 از روسیه تلاش خواهیم کرد.

دمیر که با خبرنگار شبکه سی ان ان ترک گفتگو می کرد، در پاسخ به سوال وی در این ارتباط که طرح جایگزین دولت ترکیه در صورت شکست قرارداد خرید جنگنده های آمریکایی از نوع اف 16 چیست، بیان داشت: در این صورت یکی از گزینه های ما خریداری جنگنده های سوخو 35 از روسیه است.

گفتنی است پیش از این، دولت آمریکا به طور رسمی اعلام کرده بود که ترکیه از بین کشور های واردکننده جنگنده های اف 35 کنار گذاشته شده است.

دولت آمریکا علت این تصمیم را خریداری سیستم های دفاع موشکی اس 400 روسی از سوی ترکیه اعلام کرده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در صورت عدم خرید اف 16، از روسیه جنگنده خریداری می کنیم

در صورت عدم خرید اف 16، از روسیه جنگنده خریداری می کنیم