مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 23:322022-09-22اقتصادي

14 برابر شدن جذب اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان جنوبی


مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: جذب اعتبارات بخش مشاغل خانگی در یک سال گذشته نسبت به سال 99 در استان 14 برابر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا اشرفی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در اولین همایش تعاون و رسانه اظهارداشت: هدف از تشکیل این جلسه توسعه و ترویج فرهنگ تعاون بوده است.

وی با بیان اینکه در استان 126 هزار و 910 نیروی بیمه شده وجود دارند، تصریح کرد:  براساس آخرین آمار تامین اجتماعی از بنگاه های اقتصادی 426 واحد اقتصادی در سطح استان فعالیت دارند.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در بخش تعاون بالغ بر یک هزار تعاونی فعال در استان وجود دارد، گفت: در حوزه تعاون استان 10 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

اشرفی افزود: در یک سال گذشته 42 تعاونی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه تعاونی ها با رویکرد دانش بنیان و به کارگیری جوانان تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در یک سال گذشته 648 نیرو در بخش تعاون در استان مشغول به کار شده اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه به مرز به عنوان یکی از ظرفیت های مهم در استان مورد توجه بوده است، اضافه کرد: در طی یک سال گذشته 15 میلیون دلار کالا توسط تعاونی های استان صادرات از مرز داشته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14 برابر شدن جذب اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

14 برابر شدن جذب اعتبارات مشاغل خانگی در خراسان جنوبی