مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 14:072022-09-22سياسي

جمهوری اسلامی نه ظلم می کند و نه ظلم را می پذیرد.


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، صبح امروز به مناسبت چهل و دومین سالگرد هفته دفاع مقدس مراسم رژه نیروهای مسلح در میدان شهید قاسمی مرکز مازندران برگزار شد.

فرمانده ارشد نظامی نیروهای مسلح استان مازندران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمن شرق و غرب با ترفندهای مختلف در مقابل رشادت و ایثارگری نیروهای مسلح، مردم شریف ایران ناتوان ماند.

  امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری افزود: آنچه انقلاب اسلامی را در سطح منطقه برتر جلوه داد ولایت پذیری و سر خم نکردن در مقابل ظلم بود.

وی به ناکام ماندن ترفندهای دشمن در قائله طبس اشاره کرد و گفت: پیروی از فرامین رهبری، همت نیروهای مسلح در کنار مردم سبب شد تا ترفندهای دشمن در همه زمینه ها ناکام بماند.

   وی افزود:رشادت های مردم در مقابل نقشه های دشمن نشان داد که جمهوری اسلامی نه ظلم می کند و نه ظلم را می پذیرد.

امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری با اشاره به اینکه این ملت لایق بهترین ها هستند، تصریح کرد: نیروی مسلح جمهوری اسلامی با فرمان رهبری اقدام موثری را در ایجاد امنیت برای مردم به ارمغان آورد.

استاندار مازندران نیز ضمن تسلیت به مناسبت رحلت پیامبر اکرم(ص) و امام حسن مجتبی و امام رضا (ع) یاد و خاطر امام و شهدا را گرامیداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمهوری اسلامی نه ظلم می کند و نه ظلم را می پذیرد.

جمهوری اسلامی نه ظلم می کند و نه ظلم را می پذیرد.