مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 13:222022-09-22سياسي

کوشکی: نمایش تصویر حاج قاسم در سازمان ملل قله سیاست خارجی رییسی است


عضو هیات علمی دانشگاه تهران از نمایش تصویر شهید سلیمانی در سازمان ملل به عنوان دیپلماسی انقلابی و قله سیاست خارجی دولت آیت الله رییسی یاد کرد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، عضو هیات علمی گروه مطالعات منطقه ای دانشگاه تهران درباره سخنرانی رییس جمهور در هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل،  گفت: بخش مهم سخنرانی رییس جمهور مبتنی بر دیپلماسی انقلابی و شایسته کشوری چون جمهوری اسلامی ایران است.

صحبت هایی که فارغ از تعارفات و دیپلماسی رایج، در چارچوب دفاع مقتدرانه از امنیت ملی قرار می گیرد که در دهه اخیر شبیه آنرا به یاد ندارم.

محمدصادق کوشکی خاطرنشان کرد: مهمترین بخش دیپلماسی انقلابی سخنرانی آیت الله رییسی مربوط به نمایش تصویر حاج قاسم و سخن گفتن از محاکمه آمران و عاملان ترور شهید سردار سلیمانی است که در آن از تعارفات رایج دیپلماتیک نشانی دیده نمی شود.

کوشکی خاطرنشان کرد: در سخنان رییس جمهور صراحت همراه با اقتدار برای اعلام پیگیری جدی حقوق ایران برای بازداشت و محاکمه عناصر اصلی ترور سردار سلیمانی دیده می شود و اینکه آمریکا و رییس جمهور سابق آن به صراحت قاتل معرفی می شوند.

وی این دیپلماسی را بهترین، جدی ترین و شایسته ترین بخش سخنان آیت الله رییسی دانست و افزود: این طور سخن گفتن شایسته کشوری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوشکی: نمایش تصویر حاج قاسم در سازمان ملل قله سیاست خارجی رییسی است

کوشکی: نمایش تصویر حاج قاسم در سازمان ملل قله سیاست خارجی رییسی است