مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 15:022022-09-21ورزشي

واکنش کاربران به آشوبگری علی کریمی در ماجرای مهسا امینی


علی کریمی طی چند روز گذشته با انتشار پیام های متعددی از اعتراض ها نسبت به مرگ مرحوم مهسا امینی حمایت علنی و معترضان را به اغتشاش در خیابان ها تشویق کرده است.

- فارس پلاس: ماجرای فوت مرحوم مهسا امینی در چند روز گذشته به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده و کاربران نسبت به این حادثه واکنش های متفاوتی نشان داده اند.

اما در این میان عده ای از جمله برخی سلبریتی ها همصدا با رسانه های ضدانقلاب با انتشار پیام هایی تشنج آفرین در شبکه های اجتماعی دست به هیاهو علیه نظام و گشت ارشاد زده و بر آتش آشوب های ایجاد شده دمیدند.

علی کریمی یکی از این سلبریتی ها است که سابقه جنجال آفرینی در فضای مجازی در کارنامه او دیده می شود.

این فوتبالیست سابق تیم ملی با انتشار پیام ها و استوری های متعددی در اینستاگرام و توییتر در لیدر جریان اغتشاش و آشوب در ماجرای مرحوم امینی نشان داده است.

به طور مثال علی کریمی با انتشار یک فیلم از کتک زدن ماموران امنیتی در اعتراضات به مرگ مهسا امینی در ایران در استوری اینستاگرام از این اعتراض ها حمایت علنی و معترضان را به اغتشاش در خیابان ها تشویق کرد.

  واکنش کاربران این فعالیت و اقدامات ضد امنیت ملی علی کریمی در فضای مجازی با واکنش های فراوانی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شده و کاربران خواستار برخورد قانونی با او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کاربران به آشوبگری علی کریمی در ماجرای مهسا امینی

واکنش کاربران به آشوبگری علی کریمی در ماجرای مهسا امینی