مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 10:522022-09-21اجتماعي

تردد محصیل معلول و کم توان جسمی تسهیل شود


مدیرکل فنی حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز گفت: اداره کل نوسازی و آموزش و پرورش هرچه سریعتر مدارس را برای تردد محصلین معلول یا کم توان جسمی مناسب سازی نمایند و گزارش عملکرد خود در این زمینه را مکتوب اعلام نمایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، ابوالفضل فانی، مدیرکل دفتر فنی حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز، در نشست مشترک با مدیرکل بهزیستی استان البرز، گفت: مناسب سازی معابر و اماکن عمومی فارغ از وظیفه اداری وظیفه انسانی و اخلاقی همه مسؤولین هست و این را بدانیم که خود، فرزندان و آیندگان ما در این زمینه ذینفع است.

فانی افزود: کلیه دستگاه ها، فرمانداران، شهرداران و دهیاران مسائل و مشکلاتی که توسط اداره کل بهزیستی و نماینده جامعه معلولین به تصویر کشیده شده را هر چه سریعتر برطرف نمایند.

این مقام مسؤول افزود: با توجه به مصوبه جلسات قبل آموزش و پروش و همچنین سازمان نوسازی مدارس مکلف هستند هرچه سریعتر مدارس را برای تردد محصلین معلول یا کم توان جسمی مناسب سازی نمایند و گزارش عملکرد خود در این زمینه را مکتوب اعلام نمایند.

وی ادامه داد: مشکل مناسب سازی علمک های گاز و همچنین پایان کار ساختمان های جدیدالاحداث نیز با وجود تذکرهای فراوان به اداره گاز و شهرداری ها بصورت کامل مرتفع نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تردد محصیل معلول و کم توان جسمی تسهیل شود

تردد محصیل معلول و کم توان جسمی تسهیل شود