مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 09:522022-09-21دانش

400 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تحصیل می کنند


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: این دانشگاه از سال 97 پذیرای دانشجویان بین الملل بوده است و تاکنون 400 دانشجوی بین الملل از 14 کشور پذیرش شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس اصفهان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، غلامرضا معصومی معاون آموزشی دانشگاه  علوم پزشکی اصفهان در مراسم افتتاح همایش بین المللی سازی آموزش عالی علوم پزشکی، با اشاره به اینکه بیشتر دانشجویان خارجی تمایل به تحصیل در رشته پزشکی را دارند اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در رشته های داروسازی، دندانپزشکی، پرستاری و پزشکی دانشجویان بین الملل در حال تحصیل هستند و تلاش شده با برگزاری این همایش بتوانیم تعداد دانشجویان عرصه بین المللی را افزایش دهیم.

وی افزود: این دانشگاه از سال 97 پذیرای دانشجویان بین الملل بوده است و  تاکنون 400 دانشجوی بین الملل از 14 کشور پذیرش شده است.

معصومی با بیان اینکه باید هر دانشجوی خارجی با پایان دوره علوم پایه و به هنگام ورود به دوره بالینی علاوه بر تسلط به زبان بین المللی، باید بر زبان فارسی نیز مسلط باشد، گفت: سعی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در این است که دانشجویان بین المللی پزشکی به هنگام بازگشت به کشور خود، ضمن انجام و هند هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تحصیل می کنند

400 دانشجوی خارجی در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تحصیل می کنند