مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 08:272022-09-21اقتصادي

همتی که جوانان فارسی را بانی گسترش صنعت جلبک کرد


جلبک ها گونه های مختلفی دارند که مجموعه توسعه ذخایر زیستی جلبک های فارس توانسته با توسعه صنعت جلبک در کشور مبتنی بر بومی سازی این گونه ها گام ها موثری را یکی پس از دیگری بردارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، طبیعت همیشه دستاوردهای به صورت تخصصی بر روی جلبک ها کار می کنم.

وی ادامه داد: شرکت توسعه ذخایر زیستی جلبک های فارس حیطه کاری آن زیست فناوری و بیوتکنولوژی؛ با دو رویکرد زیست فناوری محیطی با محوریت جلبک ها و زیست فناوری گیاهی با محوریت کشت بافت و تکثیر گیاهان است.

معصومی ابراز داشت: این شرکت ماحصل سالها تجربه شرکت داری و کار در بازار است و من سالها پیش شرکت های دیگری داشتم و این شرکت در سال 95 تاسیس و 96 در پارک علم و فناوری فارس با ایده بانک جلبک های ایران مستقر شد.

وی ادامه داد: هدف ما ایجاد بانک جلبک های بومی ایران بود تا یک زیر ساختی ایجاد کنیم که بتوانیم ایران را در زیست و فناوری جلبک های ایران توسعه دهیم.

معصومی با بیان اینکه قبل از ورود وی هیچ زیرساختی برای جلبک ها وجود نداشت و صنعت جلبک و بیوتکنولوژی جلبک ناشناخته و فقط بعضی از اساتید دانشگاه ها به صورت خیلی محدود کار می کردند اظهار داشت: ما برای اینکه بتوانیم صنعت را توسعه دهیم مجبور شدیم به بحث زیر ساخت ها ورود کنیم و یکی از اصلی ترین زیر ساخت هایی که برا توسعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همتی که جوانان فارسی را بانی گسترش صنعت جلبک کرد

همتی که جوانان فارسی را بانی گسترش صنعت جلبک کرد