مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 18:572022-09-20اجتماعي

آموزش سالانه 400 هزار دانش آموز در طرح کاربینی دادرس


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد گل فشان درباره طرح کاربینی دادرس اظهار داشت: دادرس مخفف دانش آموزان آماده در روز های سخت است که سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این طرح را با هدف خود امدادی، - رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از آموزش سالانه 400 هزار دانش آموز در طرح کاربینی دادرس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد گل فشان درباره طرح کاربینی دادرس اظهار داشت: دادرس مخفف دانش آموزان آماده در روز های سخت است که سازمان جوانان جمعیت هلال احمر این طرح را با هدف خود امدادی، دگر امدادی، ترویج فرهنگ نوع دوستی، کمک به دیگران و نهادینه سازی این فرهنگ در بین جوانان و به ویژه دانش آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش برگزار می کند.

وی در ادامه به فعالیت این طرح در مدارس کشور طی 10 سال گذشته اشاره کرده و گفت: سالانه بیش از 8 هزار مدرسه و 400 هزار دانش آموز، آموزش های امدادی را دریافت می کنند.

رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در ادامه افزود: دانش آموزان پس از فراگیری آموزش های کمک های اولیه و مهارت های داوطلبی به صورت تئوری و عملی با فعالیت پایگاه های امداد و نجات، مراکز کنترل و هماهنگی عملیات (EOC)، تجهیزات و انبار های امدادی آشنا می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش سالانه 400 هزار دانش آموز در طرح کاربینی دادرس

آموزش سالانه 400 هزار دانش آموز در طرح کاربینی دادرس