مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 17:272022-09-20سياسي

کمک 2 میلیارد ریالی کمیته امداد امام خمینی(ره) به زائران در راه مانده اربعین


مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از کمک 2 میلیارد ریالی این نهاد به زائران در راه مانده اربعین برای بازگشت به شهرهای محل سکونت خود خبر داد.

- رضا طاهری مدیرکل کمیته امداد استان ایلام کمیته امداد امام خمینی عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: کمیته امداد استان ایلام 2میلیارد ریال به زائران در راه مانده اربعین  برای بازگشت به شهرهای محل سکونت خود کمک کرد.

وی افزود: کمیته امداد استان در زمان بازگشت زائران اربعین یک پایگاه خدمت رسانی در پایانه برکت مرز مهران  با هدف کمک به زائران در راه مانده که برای بازگشت به محل سکونت خود با مشکلات مالی مواجه بوده اند راه اندازی کرد که در این مدت 350 زائر در راه مانده  مورد مساعدت مالی قرار گرفتند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام  تصریح کرد : به این تعداد نفر مبلغ یک میلیارد ریال از طرف کمیته امداد و یک میلیارد ریال نیز با مساعدت خیرین و نیکوکاران پرداخت شده است.

طاهری در پایان ضمن اشاره به خدمات صورت گرفته بیان کرد: مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به دیگر خدمات کمیته امداد به زائران اربعین اشاره کرد و گفت: اسکان بیش از 2 هزار و 200 نفر زائر در ایلام و مهران، تهیه پارکینگ برای بیش از 500 خودرو و توزیع آب و غذا بین زائران با راه اندازی دو موکب از جمله این خدمات بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 2 میلیارد ریالی کمیته امداد امام خمینی(ره) به زائران در راه مانده اربعین

کمک 2 میلیارد ریالی کمیته امداد امام خمینی(ره) به زائران در راه مانده اربعین