مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 15:422022-09-20بين الملل

کثیف ترین مکان در هواپیما کدام بخش است؟


فضای پشت صندلی هواپیما که می توان در آن اشیاء را قرار داد پر از میکروب هستند و تقریبا هرگز تمیز نمی شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، به گفته برندا اورلوس مهماندار هواپیما کثیف ترین مکان در هواپیما دستشویی یا میز های مخصوص گذاشتن سینی غذا نیست بلکه فضای پشت صندلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرارو به نقل از جروزالم پست، در ویدئویی که اورلوس در تیک تاک منتشر کرد به بیش از 100 هزار دنبال کننده خود نشان داد که این فضای پشت صندلی هواپیما که می توان در آن اشیاء را قرار داد پر از میکروب هستند و تقریبا هرگز تمیز نمی شوند.

او در این ویدئو گفت: این قسمت کثیف تر از دستشویی ها، کثیف تر از کوسن های صندلی و کثیف تر از میز های مخصوص گذاشتن سینی هستند .

یکی دیگر از مهمانداران هواپیما اخیرا فاش کرده است که دستشویی های هواپیما به شدت عفونی هستند و افراد باید از مسواک زدن دندان های خود در داخل فضای دستشویی هواپیما خودداری ورزند.

او با توجه به سال ها تجربه خود می گوید چند بار سطوح را باید تمیز کرد و هرگز نباید دندان های خود را در سینک دستشویی هواپیما مسواک زد.

این مهماندار سابق گفت: بخش مهمی از صنعت هوانوردی سیرکولاسیون است بدان معنا که در برخی موارد به دلیل تاخیر و اولویت ها نظافت مناسب کابین توالت همواره امکان پذیر نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کثیف ترین مکان در هواپیما کدام بخش است؟

کثیف ترین مکان در هواپیما کدام بخش است؟