مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 15:122022-09-20اقتصادي

عباسی اصل: خانه های ویلایی با مسکن بافت های فرسوده تهاتر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هادی عباسی اصل با اشاره به اختیارات تفویض شده وزیر راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: اولویت وزارت راه و شهرسازی یک طبقه سازی است در بحث ساخت خانه های یک طبقه در مجموع هزینه پاگرد و آسانسور و سایر مشاعات .

- معاون مسکن و ساختمان با اشاره به اولویت وزارت راه و شهرسازی برای ساخت خانه های یک طبقه در کشور گفت: شرایط نهضت ملی مسکن برای روستاییان تعدیل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، هادی عباسی اصل با اشاره به اختیارات تفویض شده وزیر راه و شهرسازی در طرح نهضت ملی مسکن، اظهار کرد: اولویت وزارت راه و شهرسازی یک طبقه سازی است در بحث ساخت خانه های یک طبقه در مجموع هزینه پاگرد و آسانسور و سایر مشاعات کم شده و با وجود افزایش هزینه های زیر بنایی طی محاسبه انجام شده، در مجموع هزینه های مردم کاهش می یابد.

وی افزود: مدیران راه و شهرسازی استان ها برای ساخت مسکن یک طبقه اختیار دارند و این اختیارات در شهر های زیر 50 هزار نفر جمعیت ابلاغ شده و در شهرک های اطراف شیراز نیز پیشنهاد می کنیم مسکن به صورت یک طبقه ساخته شوند.

عباسی با اشاره به جلسه شورای عالی مسکن با حضور معاون اول رییس جمهور در مورد تامین زمین در روستا ها یادآور شد: در هر روستا 50 تا 100 قطعه زمین 500 متری به طرح هادی از اراضی غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباسی اصل: خانه های ویلایی با مسکن بافت های فرسوده تهاتر می شود

عباسی اصل: خانه های ویلایی با مسکن بافت های فرسوده تهاتر می شود