مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 12:272022-09-20سياسي

وضعیت اجرای طرح کاداستر در استان قابل قبول نیست


ستاندار کرمانشاه با ابراز نارضایتی از وضعیت نامناسب اجرای طرح صدور سند کاداستر اراضی کشاورزی در استان، گفت: باید مزایای سنددار شدن زمین ها برای کشاورزان تبیین شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه امروز در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی استان کرمانشاه که با حضور رییس کل دادگستری استان برگزار شد، عنوان کرد: متأسفانه رتبه استان کرمانشاه در اجرای طرح کاداستر و صدور اسناد اراضی کشاورزی مناسب نیست که این موضوع نشان دهنده غفلت و سهل انگاری در گذشته است.

وی با تاکید بر ضرورت تشکیل جلسات رفع تداخل اسناد زراعی، گفت: این جلسات باید به صورت مستمر در شهرستان های استان تشکیل و روند صدور اسناد زراعی به صورت فعال و پیوسته ادامه پیدا کند.

امیر مقدم همچنین با تاکید بر ضرورت آموزش، آگاه سازی، تبلیغ و اطلاع رسانی درباره مزایا و مسیر قانونی سنددار شدن اراضی کشاورزی، گفت: لازم است که مزایا و آثار مثبت سنددار کردن زمین های کشاورزی برای کشاورزان استان تشریح و تبیین شود تا آنان با رغبت بیشتری برای سنددار شدن زمین هایشان اقدام کنند.

امیری مقدم تاکید کرد: لازم است برای ایجاد رغبت در کشاورزان، مشوق هایی برای سنددار کردن زمین های کشاورزی در نظر بگیریم و درعین حال اجرای قانون در این زمینه نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت اجرای طرح کاداستر در استان قابل قبول نیست

وضعیت اجرای طرح کاداستر در استان قابل قبول نیست