مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 12:272022-09-20اقتصادي

گفت وگوی متفاوت با شاگرد اول مسکن ملی/هیچ کس نباید در مسکن ملی برای سود کار کند!


شما اگر نگاه کنید واقعا شهر تبدیل به کارگاه شده و همه مسوولان تلاش خود را انجام می دهند تا مشکل مسکن تعدادی از مردم برطرف شود، از استاندار زنجان و اداره کل شهرسازی و شهرداری و شرکت های خدمات رسان و .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، مرد میانسالی به فنس های اطراف چسبیده و داخل کارگاه را نگاه می کند، نگاهی که هم در آن امید و هم در آن نگرانی دیده می شود، پیش می روم و جویای احوالش می شوم، می گوید کارگرم و در شهرک صنعتی کار می کنم چند سالی تا بازنشستگی ام مانده است.

واحدهای در حال ساخت نگاه می کنم تا ببینم کی تمام می شود، کارم همین است هر روز که از شهرک صنعتی برمی گردم پیشرفت واحدهای مسکونی را نگاه می کنم و موقع برگشت به خانه به خانوده گزارش می دهم! علت را جویا می شوم، می گوید طبق قرعه کشی یکی از واحدهای در حال ساخت این پروژه مال من است، هر چه داشتیم و نداشتیم را فروختیم تا از مستاجری راحت شویم و منتظریم تا تکمیل و واحد خود را تحویل بگیریم.

باور کنید اگر اجازه می دادند حاضر بودم بروم داخل و کمک کنم تا واحدم سریعتر تمام شود، 15 سال است، مستاجرم و هر سال از خانه ای به خانه دیگر کوچ می کنم، طرح مسکن ملی باعث شده تا بالاخره صاحب خانه شوم! داخل محدود کارگاه شلوغ است، خودروهای زیادی پارک شده و کارگران به سختی در حال تلاش هستند، به گفته مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت وگوی متفاوت با شاگرد اول مسکن ملی/هیچ کس نباید در مسکن ملی برای سود کار کند!

گفت وگوی متفاوت با شاگرد اول مسکن ملی/هیچ کس نباید در مسکن ملی برای سود کار کند!