مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 10:272022-09-20اقتصادي

موافقت نامه یک میلیارد دلاری مناطق نفت خیز جنوب با ملی حفاری امضا شد


مدیرعامل شرکت ملی نفت از امضای توافق نامه یک میلیارد دلاری میان شرکت مناطق نفت خیز جنوب با شرکت حفاری خبر داد و گفت: بر اساس مفاد این توافق نامه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی وزارت نفت، محسن خجسته مهر در حاشیه بازدید از دکل 58 فتح شرکت ملی حفاری ایران، از حمایت همه جانبه شرکت ملی نفت ایران از شرکت ملی حفاری ایران خبر داد و گفت: موافقت نامه اخیر شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با ملی حفاری مشتمل بر اختصاص 200 میلیون دلار برای بازسازی ناوگان حفاری این شرکت است که مورد حمایت کامل شرکت ملی نفت ایران قرار دارد.

وی اظهار کرد: شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب آمادگی خواهد داشت تا سالانه حدود 40 میلیون دلار به بحث بازسازی ناوگان ملی حفاری اختصاص دهد و تأمین اعتبار آن از سوی شرکت ملی نفت ایران تضمین می شود.

مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران با بیان اینکه شرکت ملی حفاری ایران جزیی از بدنه بالادستی صنعت نفت است، گفت: این شرکت نقش بی بدیلی در امر حاکمیتی ایفا می کند.

به گفته وی، از مهمترین اولویت های مطرح در شرکت ملی نفت ایران درباره پایداری ناوگان حفاری و کمک به توسعه و ثبات این شرکت، مشتمل بر مدیریت پایدار و نوسازی و بهسازی حدود 74 دکل حفاری مورد استفاده در شرکت ملی حفاری ایران است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت نامه یک میلیارد دلاری مناطق نفت خیز جنوب با ملی حفاری امضا شد

موافقت نامه یک میلیارد دلاری مناطق نفت خیز جنوب با ملی حفاری امضا شد