مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 08:372022-09-20سياسي

تحقق آرزوی بزرگ بانوی کارآفرینی که نخواست آواره شهر شود


زهرا طاهری پرکوهی تقریبا در همه ایام پذیرای مسافران از راه های دور و نزدیک است و حتی برخی مردم حضور چند ساعته را در آسان غنیمت شمرده و وارد این استان می شوند.

  در نگاه اول موضوعی که مسافران را بیشتر از همه به خود جلب می کند فرهنگ اصیل سنتی و محلی به ویژه روستاهای مازندران بوده که دست نخورده باقیمانده و رنگ مدرن شهری نگرفته است و در این زمینه واحدهای بوم گردی درحال ایجاد است که بتواند پذیرای مسافران بیشتر باشد.

  مقوله بوم گردی در سال های اخیر مورد توجه جدی مسافران قرار گرفته و در این زمینه مسؤولان زیرساخت های مختلفی را برای توسعه صنعت گردشگری در روستاها فراهم کردند.

  توسعه پایدار جوامع محلی در گرو توسعه گردشگری و توجه به این صنعت در کنار کشاورزی و دامداری گذشته است و امروز گردشگر با ورود به روستا می خواهد با چگونگی زندگی، آداب و رسوم، شغل و خوراک و پوشاک افراد هم آشنا شود و لازمه این کار توجه به آداب و رسوم و سنت های گذشته در کنار توجه به گردشگری روستایی است که واحدهای بوم گردی نیز در راستای تحقق بخشیدن به این هدف ایجاد شدند.

  طراحی اقامتگاه های بوم گردی در روستاهای استان با استفاده از تجهیزات و امکانات سنتی و بومی، زمینه را برای تأمین رفاه حال گردشگران و همچنین آشنایی آنان با سنت ها و آداب و رسوم منطقه فراهم کرده است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق آرزوی بزرگ بانوی کارآفرینی که نخواست آواره شهر شود

تحقق آرزوی بزرگ بانوی کارآفرینی که نخواست آواره شهر شود