مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 08:322022-09-20سياسي

تحقق آرزوی بزرگ بانوی کارآفرینی که نخواست آواره شهر شود


16 سال پیش بود زمانی که خیلی ها زمین داشتند و خیلی ها زمین خود را می فروختند خانم حسن زاده با آرزوهای بزرگی که در سر داشت به جای اینکه به فکر فروش زمین بیفتد و خود را آواره شهر کند با تمام تلاش در مسیر کار ایستاد راهی پر فراز و نشیبی که اکنون ثمره اش را دید.

- خبرگزاری فارس مازندران ـ زهرا طاهری پرکوهی تقریبا در همه ایام پذیرای مسافران از راه های دور و نزدیک است و حتی برخی مردم حضور چند ساعته را در آسان غنیمت شمرده و وارد این استان می شوند.

  در نگاه اول موضوعی که مسافران را بیشتر از همه به خود جلب می کند فرهنگ اصیل سنتی و محلی به ویژه روستاهای مازندران بوده که دست نخورده باقیمانده و رنگ مدرن شهری نگرفته است و در این زمینه واحدهای بوم گردی درحال ایجاد است که بتواند پذیرای مسافران بیشتر باشد.

  مقوله بوم گردی در سال های اخیر مورد توجه جدی مسافران قرار گرفته و در این زمینه مسؤولان زیرساخت های مختلفی را برای توسعه صنعت گردشگری در روستاها فراهم کردند.

  توسعه پایدار جوامع محلی در گرو توسعه گردشگری و توجه به این صنعت در کنار کشاورزی و دامداری گذشته است و امروز گردشگر با ورود به روستا می خواهد با چگونگی زندگی، آداب و رسوم، شغل و خوراک و پوشاک افراد هم آشنا شود و لازمه این کار توجه به آداب و رسوم و سنت های گذشته در کنار توجه به گردشگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق آرزوی بزرگ بانوی کارآفرینی که نخواست آواره شهر شود

تحقق آرزوی بزرگ بانوی کارآفرینی که نخواست آواره شهر شود