مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 29 شهریور 1401 ساعت 06:572022-09-20اقتصادي

راه اندازی 3 دکل دریایی در آب های خلیج فارس


مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران از جایگزینی و راه اندازی 3 دکل دریایی با دکل های قدیمی در آب های خلیج فارس خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا وسیما مرکز خوزستان، حمیدرضا گلپایگانی گفت: درحال حاضر این شرکت 3 دستگاه حفاری فعال شامل؛ دستگاه حفاری شهید رجایی، شهید مدرس و مورب در آب های خلیج فارس دارد که به سبب فرسودگی تجهیزات ناکارآمد شده اند.

راه اندازی 3 دکل دریایی در آب های خلیج فارس وی با بیان اینکه براساس مصوبه شرکت ملی نفت ایران، 3 دکل جدید جایگزین این دکل ها می شوند، افزود: با تامین و راه اندازی این دکل های دریایی، حضور این شرکت در آب های خلیج فارس در آینده ای نزدیک همانند 40 سال قبل پررنگ خواهد شد.

گلپایگانی تغییر ساختار و اصلاح فرایند ها، بازسازی و نوسازی دستگاه های حفاری و تجهیزات خدمات فنی، تامین به موقع کالا و اقلام کاربردی، اصلاح نرخ دکل روز، آموزش و پرورش نیروی انسانی و آینده نگری در موضوع منابع انسانی را از جمله محور هایی عنوان کرد که می توانند در چابک سازی و افزایش توان بهره وری و راندمان کار این شرکت موثر واقع شود.

مدیرعامل و رییس هیئت مدیره شرکت ملی حفاری ایران می گوید: در دولت سیزدهم با عنایت به توجه ویژه مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران و پشتیبانی صورت گرفته، مدیریت این شرکت با تلاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی 3 دکل دریایی در آب های خلیج فارس

راه اندازی 3 دکل دریایی در آب های خلیج فارس