مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 14:422022-09-19سياسي

روند جمع آوری پسماندهای کرج نیازمند اصلاح است


رییس شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نارضایتی شهروندان از اجرای طرح جمع آوری سبدهای زباله که درسال 99 اجرایی شد، گفت: روش جمع آوری پسماندهای شهرکرج نیازمند اصلاح و بهبود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علی قاسم پور، رییس شورای شهر کرج، در نطق پیش از دستور هفتادو یکمین جلسه رسمی شورای شهر کرج با تسلیت ایام حزن انگیز آخر ماه سفر و تبریک فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: حوزه خدمات شهری شهرداری پیشانی عملکردی شهرداری کرج بوده و مردم نحوه خدمات مدیریت شهری را نظاره و قضاوت می کنند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: امروز بسیار نازیبا و ناپسند است که طرح جمع آوری سبد های زباله شهر کرج از سال 99 آغاز وتا شهریور 1401 ادامه داشته اما اگر این طرح خوب بوده و قابل دفاع چرا برای مردم خسارت و هزینه به بار آورده است؟ قاسم پور تاکید کرد : ذخیره سازی موقت زباله برای مردم و شهر کرج معضل شده و شهرداری می بایست هر چه سریع تر برابر با جلسات هفته اول مهر ماه طرح جدید را بر اساس نقاط ، جمعیت و تراکم ارائه و سریع تر تدبیر و برنامه ریزی کند.

رییس شورای اسلامی شهر کرج عنوان کرد : هیچ چیزی در این زمینه قابل قبول نیست؛ نگهداشت شهر حداقل وظیفه شهرداری است که متاسفانه با همین حداقل ها دچار مشکل هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند جمع آوری پسماندهای کرج نیازمند اصلاح است

روند جمع آوری پسماندهای کرج نیازمند اصلاح است