مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 13:572022-09-19اجتماعي

احداث نخستین مسیر ویژه موتورسواران در میدان توحید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی صالحی شهردار منطقه 2 با اشاره به اینکه محدوده میدان توحید یکی از معابر پرتردد منطقه به شمار می آید، - شهردار منطقه 2 گفت: با هماهنگی پلیس راهور مسیر ویژه تردد موتورسواران درمیدان توحید احداث می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مهدی صالحی شهردار منطقه 2 با اشاره به اینکه محدوده میدان توحید یکی از معابر پرتردد منطقه به شمار می آید، اظهار کرد: با توجه به تداخل حرکتی موتورسواران و خودرو ها در این محدوده که علاوه بر مشکلات ترافیکی، موجب افزایش حوادث رانندگی به ویژه موتورسواران نیز می شود.

وی افزود: بر همین اساس طرح کانالیزه شدن مسیر موتورسیکلت در این محدوده پیشنهاد شد و با هماهنگی پلس راهور یک مسیر اختصاصی از ابتدای خیابان نصرت غربی تا خیابان آزادی برای موتورسواران به طول 400 متر ایجاد می شود.

صالحی با بیان اینکه عملیات نرده گذاری برای جداسازی مسیر تردد خودرو ها از موتورسواران شروع شده است، افزود: مسیر پیشنهادی جزو محدوده های پارک حاشیه ای به شمار می آمد و تا کنون خودرو ها پارک می کردند که با هماهنگی پلیس، مسیر پارک حاشیه ای خودرو ها حذف شد.

شهردار منطقه 2 عرض مسیر اختصاصی را یک و نیم متر عنوان کرد و گفت: اکنون دو مسیر برای خودرو ها و یک مسیر برای موتورسواران اختصاص یافته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث نخستین مسیر ویژه موتورسواران در میدان توحید

احداث نخستین مسیر ویژه موتورسواران در میدان توحید