مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 شهریور 1401 ساعت 08:422022-09-19اقتصادي

شهریه ثبت نام مدارس؛ الزام یا اختیار


با وجود ممنوعیت اخذ وجه ثبت نام در مدارس دولتی گلستان اما همچنان شاهد دریافت پول از والدین تحت عناوین مختلف هستیم و این امر مشکلات زیادی برای خانواده ها ایجاد کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، امکان برخورداری از تحصیل رایگان و باکیفیت، طی چهار دهه بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گسترش مطلوبی در اقصی نقاط کشور و حتی دورافتاده ترین مناطق مسکونی داشته و نرخ باسودای هم به طور چشم گیر افزایش یافته است.

سال تحصیلی جدید در گلستان با حدود 402 هزار دانش آموز آغاز خواهد شد و امسال برخلاف سال گذشته، با بهبود شرایط کرونا، کلاس ها حضوری خواهد بود.

همه ساله در فصل بازگشایی مدارس داستان تکراری اخذ هزینه ثبت نام مطرح و این امر به یکی از از دغدغه های خانواده ها بدل می شود.

با وجود آنکه دریافت وجه به جز پول کتاب و بیمه، در مدارس دولتی ممنوع است اما مدیران مدارس با شگردها و راهکارهای مختلف، اخذ وجه از خانواده ها را دور می زنند.

یک روز پول در قالب هزینه برنامه های کمک آموزشی و فوق برنامه و روز دیگر کمک داوطلبانه مطرح است و این روند در طول سال هم ادامه دارد.

با وجود تأکیدات مکرر مسئولان وزارتخانه و یا مدیران ارشد آموزش و پرورش مبنی بر پرهیز از دریافت وجه هنگام ثبت نام اما این رویه همچنان در استان استمرار داشته و گزارش های رسیده به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهریه ثبت نام مدارس؛ الزام یا اختیار

شهریه ثبت نام مدارس؛ الزام یا اختیار