مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 20:472022-09-18اجتماعي

نیاز فوری گلستان به 3 گروه خونی


در هر سه ثانیه یک بیمار به خون و فرآورده های خونی نیاز پیدا می کند، همچنین در طول عمر از هر سه نفر حتما یک نفر به تزریق خون و فرآورده های خونی نیاز دارند.

- مدیرکل انتقال خون استان گلستان از نیاز فوری انتقال خون استان به سه گروه خونی O مثبت، O منفی و A منفی خبر داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ فاطمه محمدی عصر امروز یکشنبه 27 شهریور در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: نیاز به اهدای خون همیشگی است و از اهداکنندگان درخواست می کنم به صورت مستمر نسبت به اهدای خون اقدام کنند.

  وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر به گروه های خونی (O+)، (O-)، (A-) نیاز فوری داریم، افزود: از همه افراد واجد شرایط اهدای خون و اهداکنندگان مستمر در گروه های خونی درخواست می کنم برای تامین نیاز خونی بیماران به پایگاه های انتقال خون استان مراجعه کنند.

  مدیرکل انتقال خون گلستان با اشاره به اینکه مردم با اهدای خون، جان بیماران نیازمند به این مایه حیاتی را نجات می دهند، تصریح کرد: در هر سه ثانیه یک بیمار به خون و فرآورده های خونی نیاز پیدا می کند، همچنین در طول عمر از هر سه نفر حتما یک نفر به تزریق خون و فرآورده های خونی نیاز دارند.

  محمدی گفت: اهداکنندگان در گرگان می توانند از شنبه تا چهارشنبه از هفت و 30 دقیقه صبح تا هفت شب، پنج شنبه از هفت و 30 دقیقه تا 6 عصر و جمعه ها از هشت و 30 دقیقه صب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز فوری گلستان به 3 گروه خونی

نیاز فوری گلستان به 3 گروه خونی