مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 16:422022-09-18فرهنگي

نمایشگاه آثار خوشنویسان ایرانی در پاریس (+تصاویر)


این نمایشگاه خوشنویسی/زندگی کالیگراوی (دیدار شرق و غرب) نام گذاری شده و نمونه ای بارز از کارکرد و اهمیت زبان هنر در پیوند و گفتگوی فرهنگ ها و ملل مختلف را به نمایش می گذارد.

- این نمایشگاه خوشنویسی/زندگی کالیگراوی (دیدار شرق و غرب) نام گذاری شده و نمونه ای بارز از کارکرد و اهمیت زبان هنر در پیوند و گفتگوی فرهنگ ها و ملل مختلف را به نمایش می گذارد.

این روزها پاریس میزبان نمایشگاه آثار هنر آموختگانی است که به سرپرستی استاد بهمن پناهی هنرمند ساکن فرانسه و مبدع مفهوم هنری موزیکالیگرافی ، مجموعه ی متفاوتی از ترکیب آثار هنر خوشنویسی سنتی ایران و آثار مدرن را به نمایش می گذارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنواندیش، این نمایشگاه در ادامه نمایشگاه بزرگ مکتب هنری موزیکالیگرافی که تیر ماه 1401 در گالری صبا فرهنگستان هنر تهران با موفقیت چشمگیری همراه بود، برنامه ریزی و برگزار می گردد.

این رویداد ویژه در مرکز فرهنگی -هنری ژول والس وابسته به شهرداری پاریس برگزار می شود، و میزبان آثار برگزیده ی نمایشگاه موزیکالیگرافی تهران در کنار آثار خوشنویسی سنتی/نستعلیق هنرجویان غیر ایرانی و غیر فارسی زبان استاد بهمن پناهی در یک چیدمان تلفیقی و نمادین در کنار هم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه آثار خوشنویسان ایرانی در پاریس (+تصاویر)

نمایشگاه آثار خوشنویسان ایرانی در پاریس (+تصاویر)