مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 شهریور 1401 ساعت 16:222022-09-18سياسي

دستور رییس کل دادگستری گیلان در خصوص ترمیم پول چوبی بندرکیاشهر


رییس کل دادگستری استان گیلان دستور به شهردار بندرکیاشهر در خصوص مرمت سازی پول چوبی این بندر گفت: مرمت این سازه چوبی باید با کارشناسی دقیق و علمی و اظهار نظر افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در حاشیه بازدید از پل چوبی بندرکیاشهر و در جمع خبرنگاران با بیان اجرای عدالت در جامعه یکی از اهداف قوه قضاییه در کشور است، اظهار کرد: عدالت به معنای توازن است و اگر در جامعه ای توازن نباشد جزو کاستی و نارسایی نتیجه ای حاصل نخواهد شد.

وی با بیان اینکه یک قدرت متوازن می تواند زمینه ساز اقدامات مبارکی در جامعه باشد، گفت: همه مجموعه ها و نهادها باید در کنار یکدیگر و در راستای یک هدف مشخص تلاش کنند.

رییس کل دادگستری استان گیلان با دستور به شهردار بندرکیاشهر در خصوص مرمت سازی پول چوبی این بندر بیان کرد: مرمت این سازه چوبی باید با کارشناسی دقیق و علمی و اظهار نظر افراد متخصص در این زمینه صورت گیرد.

خلیلی نقش جاذبه گردشگری بندرکیاشهر در جذب توریست را بسیار مؤثر دانست و تصریح کرد: در کنار مرمت پل، سازه ها و آلاچیق هایی نیز در جهت زیبایی و تلطیف فضا و متناسب با این مکان ساخته شود و پیشرفت کار نیز باید به رییس حوزه قضایی کیاشهر گزارش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رییس کل دادگستری گیلان در خصوص ترمیم پول چوبی بندرکیاشهر

دستور رییس کل دادگستری گیلان در خصوص ترمیم پول چوبی بندرکیاشهر